Sünnitusjärgne võimlemine-vestlusring

Sünnitusejärgne võimlemine/vestlusring raseduse ajal ja sünnitusejärgselt on sinu keha läbi teinud suured muutused. Sa vajad aega ja hoolt ka enda eest hoolitsemiseks ning sünnitusest taastumiseks.

Sünnitusejärgne võimlemine aitab sul seda teha kiiremini ja õpetab õigesti lihaseid kasutama. Vestleme erinevatel teemadel, mis võivad sünnitusejärgselt probleeme valmistada. Teeme harjutusi kõhu sisemise korseti taastamiseks, selja süvalihaste aktiviseerimiseks ja vaagnapõhjalihaste tugevdamiseks. Õpime õigeid ergonoomilisi võtteid ja asendeid enda ja lapse eest hoolitsemisel.Võimlemis-vestlusringi viib läbi füsioterapeut Triin Jeršov.

Meie füsioterapeut Triin Jeršov näitab ette mõned harjutused, mida iga ema saab sünnitusejärgselt iseseisvalt kodus sooritada, olenemata sellest, kui palju aega on sünnitusest möödunud. Harjutustest teeme kergemad ja raskemad variandid, millest igaüks saab valida endale sobiva vastavalt treenitusastmele. Videos õpetatakse ka, mida jälgida, et harjutuste sooritamise tehnika oleks õige.