Klienditeenindus
Vastuvõttude info, registreerimine/ tühistamine
- E–R 7.15–18.00 telefoninumbril 666 1900
- Terviseportaalis
Pärast tööpäeva lõppu ja nädalavahetustel saab infot telefonil 620 7040.
Parima klienditeeninduse tagamiseks Teie telefonikõne salvestatakse. Telefonikõnede salvestamise eesmärgiks on tagada patsientidele kvaliteetse tervishoiuteenuse osutamine.
NB! Telefoninumbril 666 1900 ei saa registreerida perearsti vastuvõtule.
Korduma kippuvad küsimused
Oleme siia koondanud meie patsientide poolt kõige sagedamini esitatud küsimused ning vastused neile. Kui teil on küsimusi, millele siit vastust ei leia, siis võtke julgesti ühendust meie klienditeenindusega.
Kuidas saan aega broneerida eriarsti vastuvõtule?
Eriarsti vastuvõtule aja kirjapanemiseks on vajalik perearsti või eriarsti saatekiri. Eriarstile suunamise vajalikkuse otsustab perearst ning vajadusel kirjutab Teile saatekirja. Eelistatud on digisaatekiri.
Eriarsti vastuvõtule pöördumiseks on vajalik eelnevalt aeg kirja panna ehk broneerida:
- kohapeal registratuuris
- telefoni teel 666 1900 E–R 7.15–18.00
- Noorematele isikutele vastuvõtuaja broneerimiseks palume helistada 666 1900. Patsiendiportaali kaudu on võimalik broneerida aega eriarsti esmasele vastuvõtule eeldusel, et Teil on digisaatekiri, kui eriala seda nõuab.
- Terviseportaalis
Vastuvõttudele on võimalik aegu broneerida 4 kuud ette. Osal erialadel on spetsialistide vähesuse ja haigekassa lepingu tõttu vastuvõtt piiratum kui abivajajate hulk. Seetõttu võib ravijärjekord osutuda pikemaks.
Loe lähemalt Vastuvõtule tulemine.
Mida teha, kui ma ei saa vastuvõtule tulla?
Kui Teil ei ole võimalik vastuvõtule tulla, palume sellest teada anda hiljemalt eelneval tööpäeval kella 12.00-ni:
- helistades 666 1900
- või täites kodulehel veebivormi
- või saates e-kirja loobumine [at] itk.ee (loobumine[at]itk[dot]ee)
Tühistada on võimalik kõiki broneeritud vastuvõtuaegu sõltumata sellest, kas broneering on tehtud patsiendiportaalis, registratuuris, telefoni teel või tervishoiutöötaja poolt.
Mida pean enne vastuvõtule tulekut tegema?
Vastuvõtule tulek on vajalik vahetult enne registreerida:
- kas 15 min enne vastuvõtu algusaega vastava polikliiniku registratuuris või
- iseteeninduslahenduse kaudu. Vastuvõtule saabumine on võimalik iseteeninduslahenduse kaudu 2 tunni jooksul enne vastuvõtu algusaega. Samuti on võimalik kohe ka koostatud arve(te) eest maksta. Iseteeninduslahendust on võimalik kasutada mobiiltelefonis, arvutis ja tahvelarvutis.
Kuidas on korraldatud parkimine ITK-s?
Parkimise info leiate meie üksuste lehelt.
Palun arvestage, et parkimine Ravi, Tõnismäe ja Magdaleena üksuse juures on tasuline ning piiratud. Parkimiskoha leidmisel palume arvestada ajavaruga.
Kas võin vastuvõtule tulles võtta kaasa oma lähedase?
Haiglaruumides (sh erakorralise meditsiini keskuses, polikliinikutes) on lubatud saata kuni 14-aastast last ning erivajadusega patsienti (v.a statsionaarne ja päevaravi). Patsiendi saatjal on kohustus täita haigla kehtestatud korraldusi.
Käisin ITK-s vastuvõtul ning soovin oma arstiga kontakti saada, mida peaksin tegema?
Üldnumbrile 666 1900 helistades on võimalik Teie kõne arsti vastuvõtu ajal tema kabinetiga ühendada. See on võimalik ainult siis, kui arst või õde ei ole parasjagu hõivatud teiste patsientidega.
Mida tähendab kaugvastuvõtt?
Kaugvastuvõtt on patsiendi ja tervishoiutöötaja vahel distantsilt toimuv vastuvõtt, kus suhtlemiseks kasutatakse telefoni, videokõnet või veebivestlust. Kaugvastuvõtte teevad meie eriarstid, õed, ämmaemandad ja teised spetsialistid (kliinilised psühholoogid, füsioterapeudid, tegevusterapeudid ja logopeedid). Kaugvastuvõtuaeg ja suhtlemisviis lepitakse Teiega eelnevalt kokku, arvestades Teie soove ja võimalusi.
Kui soovite kaugvastuvõttu salvestada, tuleb vastuvõtu alguses selleks luba küsida!
Soovitused patsiendile kaugvastuvõtu sujuvaks toimumiseks:
- Kokkulepitud ajal olge seadme (telefon, arvuti) läheduses. Olge valmis, et haiglast helistatakse ja kõne võib olla Teile tundmatult numbrilt.
- Kontrollige eelnevalt üle, kas Teie seadme:
- internetiühendus toimib
- kaamera ja mikrofon töötavad
- aku on piisavalt laetud
- Hoidke käepärast oluline informatsioon, mida võidakse Teilt vastuvõtu käigus küsida, näiteks:
- kasutatavate ravimite nimetused, doosid ja kui sageli neid võtate (nii retsepti- kui ka käsimüügiravimid)
- kasutatavate toidulisandite, vitamiinide, ravimtaimede nimetused
- varasemate uuringute ja analüüside tulemused, kui need on paberkandjal
- regulaarselt (juhul kui on) üles märgitud terviseinfo, nt vererõhupäevik, toidupäevik, peavalupäevik
- Hoidke läheduses vajalikud abivahendid, nt prillid, kuuldeaparaat. Varuge ka paber ja pliiats märkmete tegemiseks.
- Mõelge eelnevalt läbi, mida kindlasti soovite vastuvõtu käigus arutada või küsida.
- Leidke kaugvastuvõtu ajaks endale privaatne, vaikne ja hästi valgustatud koht.
- Kui midagi jääb vastuvõtu käigus arusaamatuks, küsige see kindlasti kohe üle.
Kaugvastuvõttude kohta saate lugeda rohkem infot Haigekassa koduleheküljelt. Lisaküsimuste korral võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Mida võtta kaasa haiglaravile tulles?
Haiglasse tulles võtke kaasa:
- isikut tõendav dokument (pass/ID-kaart/juhiluba)
- uuringute ja analüüside tulemused (mis on vormistatud paberil)
- ravimid, mida igapäevaselt kasutate
- vahetusjalatsid
- isiklikud hügieenitarbed
- soovi korral isiklikud riided
Kaasa võetud raha, dokumendid ja väärisesemed on võimalik anda osakonda hoiule. Väärisesemeid/ suuremaid summasid soovitame haiglasse mitte kaasa võtta. Haigla vastutab ainult hoiule antud esemete eest.
Palume arvestada, et oleme suitsuvaba haigla – haigla ruumides ja territooriumil ei tohi suitsetada!
Loe lisa: Haiglasse tulek lehelt.
Kust kohast leian infot lähedaste külastamise ja pakkide saatmise võimaluste kohta?
Pakkide saatmine on lubatud lähedasele, kes viibib haiglas kauem kui 2 päeva. Tuua võib isiklikke asju (prillid, laadija, raamat, pliiats, hügieenitarbed, aluspesu, sokid jms), väikses koguses pakendatud suupisteid ja jooke (nt mahla kuni üks liiter). Palume mitte tuua riknevaid toiduaineid ega lilli. Pakkidele tuleb märkida patsiendi ees- ja perekonnanimi ning osakond – nii jõuab pakk õige inimeseni. Pakid toimetame osakondadesse päeva lõpus.
Loe lähemalt rubriigist "Lähedasele".
Kust kohast leian infot vaktsineerimise kohta ITK-s?
Vajaliku info oleme koondanud Hooajalise vaktsineerimise lehele.
Kuidas saan broneerida aega silmaarsti vastuvõtule?
Vastuvõtule pääsemiseks on vajalik silmaarsti saatekiri. Saatekirjata aegu soovitame otsida riiklikust digiregistratuurist digilugu.ee. Erakorraliste silmaprobleemidega palume pöörduda valvesilmaarsti vastuvõtule erakorralise meditsiini keskusesse.
Kuidas saan broneerida aega psühholoogi vastuvõtule?
Psühholoogi teenus on mõeldud ITK-s ravi alustanud patsientidele tugiteenusena. Teenusele suunamise vajadust hindab raviarst ja/või õde, kes broneerib Teile aja.
Kas saan broneerida aega psühhiaatri vastuvõtule?
ITK-s ei toimu psühhiaatri vastuvõtte. Tallinnas osutavad psühhiaatriateenust nt Põhja-Eesti Regionaalhaigla, Lääne-Tallinna Keskhaigla või erakliinikud.
Kus kohas saan anda vereanalüüse / tuua uriini- ja roojaproove?
Vere ja teiste proovimaterjalide (uriiniproov, roojaproov jt) andmine toimub saatekirja alusel meie Ravi, Magdaleena ja Tõnismäe üksuse verevõtukabinettides. Kaasa palume võtta isikut tõendav dokument.
Millistes üksustes tehakse radioloogilised uuringud (röntgen, UH, kompuutertomograafia, mammograafia jne)?
Radioloogilised uuringud toimuvad nii Ravi kui ka Magdaleena üksuses. Täpsema info leiate Radioloogiakeskuse lehelt. Mammograafia uuringut tehakse ainult Magdaleena üksuses.